קיבוץ גבים
חסר רכיב

נסיון גניבת קלנועיות לאור יום

20/04/2017

צילם: אמיר אשכנזי



מדור פלילים: מהיר ועצבני - דרמה בלב הקיבוץ.

יום חמישי, ה 20.4.2017. בשעת צהריים חמימה ומנומנמת באמצע הקיבוץ, עסק אלון קפלן שלנו, וטרינר הרפת, בטיפול מסור בפרות. השמיים היו כחולים, מלבד עננים בודדים ורוח קלה ציננה את הפרות שצעדו אט אט לחליבה. דבר לא העיד על הדרמה שעומדת להתחולל תוך דקות ספורות.
לפתע, שמע אלון המולה מתקרבת. הוא הרים עיניו מעל גב הפרות וראה מחזה משונה. שתי קלנועיות שירות של הקיבוץ מתחרות ביניהן על הכביש הסמוך לרפת כשהן עמוסות בני נוער צוהלים. הוא מיד צעק לגדי צחר שיבדוק את העניין, אך כיוון שגדי היה עסוק בחליבה, הוא התקשר מיד למשרד הגד"ש והקפיץ את צוות ההתערבות המיוחד בראשות שרה אשוול ואנשי הגד"ש. ללא היסוס, שרה ואנשי הגד"ש יצאו מיד מהמשרד ופתחו בריצה אחרי הקלנועיות, וצעקו להם לעצור. הגנבים הצעירים, חבורה של בני 14 לערך, הבינו שאין להם סיכוי, נטשו את כלי הרכב הגנובים, פתחו בריצה, ונעלמו בין השיחים והלולים חזרה לבית הספר.

תחקיר שנערך במקום גילה כי שני רכבי השירות הושארו עם המפתחות בסוויץ'. הנערים נכנסו דרך הפשפש כנראה, הסתובבו במשק ומצאו פירצה שקראה להם.
 במזל גדול אירוע זה נגמר ללא נפגעים או נזק לרכוש, בזכות עירנות החברים ותגובתם המהירה. עם זאת, חשוב להקפיד על כללי בטיחות מינימליים ברכבים ורכוש, וכן על עירנות לגבי אנשים וילדים לא מוכרים, אפילו במהלך היום. לא כל הגנבים מגיעים באישון לילה, מצוידים בציוד מכאני כבד כדי לשבור קיר ולגנוב קופסת סיגריות ובקבוק מיץ. אז תפקחו עיניים. 
שיהיה לנו סוף שבוע נעים ורגוע.

כתב: ישי לוז 
בתמונה: דקות לאחר התפיסה ההירואית (צילום ודיווח ראשוני: אמיר אשכנזי)

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב